Yerebatan Sarnıcı yeniden ziyarete açıldı
2026 yılında Yerebatan Sarnıcı, bakım çalışmalarının tamamlanmasının ardından yeniden açıldı.
İstanbul'un önemli kültürel miraslarından biri olan Yerebatan Sarnıcı, tahliye sürecinin ardından yapılan bakım ve onarım çalışmalarının tamamlanmasıyla yeniden ziyaretçilere kapılarını açtı. Ziyaretçiler, sarnıcın tarihi atmosferini yeniden deneyimleyebilecekler.
Neden önemli?
Yerebatan Sarnıcı, İstanbul'un tarihi ve kültürel değerleri açısından büyük öneme sahiptir.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 2 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
2 net
Gelişim çizgisi
2 hafta önceYeni
CNN Türk bu olayı işledi.
3 hafta önce
Habertürk bu olayı işledi.
İlgili olaylar
İstanbul Boğazı 14 saat gemi trafiğine kapandı
Gündem · 2 kaynak · 1 hafta önce
Taksim Metro İstasyonu ve Füniküler Hattı Kapatıldı
Gündem · 4 kaynak · 5 gün önce
Kadıköy-Sabiha Gökçen seferleri normale döndü
Gündem · 2 kaynak · 6 gün önce
Spotify İstanbul'da yeni ofisini açtı
Teknoloji · 4 kaynak · 1 hafta önce
Threads Türkiye'de yeniden erişime açıldı
Teknoloji · 2 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.