Xbox, Game Pass Zamları Sonrası Milyonlarca Abone Kaybetti
9 Haziran 2026'da Xbox, Game Pass zamları sonrası milyonlarca abone kaybettiğini duyurdu.
Xbox, 2025 yılında Game Pass abonelik ücretlerine yapılan zamların ardından milyonlarca abone kaybettiğini açıkladı. Yeni CEO Asha Sharma, fiyatların yeniden düzenleneceğini belirtti ve bu durumun kullanıcı tabanında beklenenden daha büyük bir etki yarattığını vurguladı.
Neden önemli?
Bu durum, Xbox'ın kullanıcı sadakatini ve piyasa konumunu etkileyebilir.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 4 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
4 kısmen abartılı
LB
Log (Bilim/Teknoloji)
Matthew Ball: “Fiyat artışı sonrasında milyonlarca Game Pass abonesi kaybettik”Gelişim çizgisi
2 hafta önceYeni
Log (Bilim/Teknoloji) bu olayı işledi.
2 hafta önce
ShiftDelete bu olayı işledi.
2 hafta önce
Webtekno bu olayı işledi.
2 hafta önce
DonanımHaber bu olayı işledi.
İlgili olaylar
Xbox Game Studios Başkanı Craig Duncan Görevinden Ayrılıyor
Teknoloji · 2 kaynak · 1 hafta önce
GTA 5, PS4 ve Xbox One sahiplerine ücretsiz yükseltme sunuyor
Teknoloji · 3 kaynak · 1 hafta önce
GTA 6 Fiyatları Hakkında Sızıntılar Ortaya Çıktı
Teknoloji · 4 kaynak · 5 gün önce
SanDisk, PlayStation 5 için 8 TB SSD'yi Tanıttı
Teknoloji · 4 kaynak · 1 hafta önce
GTA 6'nın ön sipariş tarihi 25 Haziran olarak belirlendi
Teknoloji · 4 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.