Türkiye, uydu ihracatçısı ülkeler arasına girdi
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, Türkiye'nin uydu ihracatına başladığını duyurdu.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye'nin yerli haberleşme uydusu TÜRKSAT 6A'nın hizmete girdiğini açıkladı. Bakan, ayrıca TÜRKSAT 7A için çalışmaların başladığını belirtti.
Neden önemli?
Bu gelişme, Türkiye'nin uzay teknolojileri alanındaki ilerlemesini göstermektedir.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 2 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
2 net
AA
Anadolu AjansıYüksek güven
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu: Türkiye, uydu ihracatçısı ülkeler kategorisine girdiTH
TRT HaberYüksek güven
Bakan Uraloğlu: TÜRKSAT 7A için kollarımızı sıvadıkGelişim çizgisi
3 hafta önceYeni
Anadolu Ajansı bu olayı işledi.
3 hafta önce
TRT Haber bu olayı işledi.
İlgili olaylar
İletişim Başkanı Duran, kamuya açık yapay zeka ekosistemi kurduklarını açıkladı
Gündem · 5 kaynak · 1 hafta önce
Bakan Yumaklı, orman yangınlarıyla mücadelede hava aracı sayısını artırdı
Ekonomi · 3 kaynak · 1 hafta önce
Türkiye ile İtalya arasındaki ticaret hacmi 30 milyar dolar
Ekonomi · 2 kaynak · 1 hafta önce
Yapay Zeka Eylem Planı hakkında bilgiler verildi
Teknoloji · 2 kaynak · 1 hafta önce
Google ve T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Yapay Zeka İçin İş Birliği Yaptı
Teknoloji · 3 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.