Şişecam'ın Güneş Enerji Santrali Yatırımı Tamamlandı
Şişecam'ın Manisa'daki güneş enerji santrali faaliyete geçti.
Şişecam, Türkiye İş Bankası'nın iştiraki İş Enerji ile işbirliği yaparak Manisa'da bir Güneş Enerji Santrali (GES) yatırımı gerçekleştirdi. Bu tesis, enerji üretimine başladı.
Neden önemli?
Bu yatırım, yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımını artırma açısından önem taşıyor.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 1 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
BH
Bloomberg HTYüksek güven
Şişecam'ın İş Enerji işbirliğiyle gerçekleştirdiği GES tamamlandı3 hafta önceKaynağa git ↗
İlgili olaylar
Enerji verimliliği ve karbon azaltımına hibe desteği başlatıldı
Ekonomi · 4 kaynak · 9 saat önce
Mayıs ayında Türkiye'de yenilenebilir enerji üretimi arttı
Ekonomi · 2 kaynak · 13 saat önce
Hyundai, Türkiye'de batarya fabrikası yatırımı yapacak
Ekonomi · 7 kaynak · 1 hafta önce
BİM, Dost Katılım Bankası'nı kurmak için onay aldı
Ekonomi · 4 kaynak · 1 hafta önce
İSO 500 sonuçları: Kârlılık düşük, finansman yükü artıyor
Ekonomi · 2 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.