Netanyahu ve Trump, İran'ın füze saldırısı sonrası telefonda görüştü
2026 yılında Netanyahu ve Trump, İran'ın füze saldırısı sonrası telefonda görüştü.
İran, İsrail'in Lübnan'ın başkenti Beyrut'a düzenlediği saldırıya karşılık olarak İsrail'e füze saldırısında bulundu. Bu gelişmenin ardından İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ile ABD Başkanı Donald Trump'ın telefonda görüştüğü bildirildi.
Neden önemli?
Bu görüşme, bölgedeki gerilimin artmasına ve uluslararası ilişkilerin seyrine etki edebilir.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 3 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
3 net
BH
Bloomberg HTYüksek güven
İran'ın füze saldırısının ardından Netanyahu ve Trump'ın telefonda görüştüğü bildirildiTH
TRT HaberYüksek güven
İran'ın füze saldırısının ardından Netanyahu ve Trump telefonda görüştüDG
Gelişim çizgisi
2 hafta önceYeni
Bloomberg HT bu olayı işledi.
2 hafta önce
TRT Haber bu olayı işledi.
2 hafta önce
Dünya Gazetesi bu olayı işledi.
İlgili olaylar
Trump, İsrail'den Hizbullah ile ateşkesi kabul etmesini istedi
Dünya · 4 kaynak · 5 gün önce
Trump, İran'la anlaşmanın birkaç gün içinde imzalanacağını duyurdu
Dünya · 6 kaynak · 1 hafta önce
Trump, İran'ın nükleer silah edinmesi durumunda ağır sonuçlar yaşayacağını belirtti
Dünya · 2 kaynak · 1 hafta önce
ABD'nin İsrail Büyükelçisi, Trump'a karşıt bir açıklama yaptı
Dünya · 3 kaynak · 1 hafta önce
İran, ABD'nin güney sahillerine düzenlediği saldırıyı kınadı
Dünya · 4 kaynak · 9 saat önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.