27 Haziran 2026, Cumartesi · İstanbulDerleyici · yayıncı değil
Bugün ne oldu? Abartısız, kaynaklı, üç dakikada.
Gündem Gündem İzmir Büyükşehir Belediyesi önemli tasarruf sağladı
GündemGelişiyor·İlk görülme 12 Haziran 2026 · Son güncelleme 2 hafta önce

İzmir Büyükşehir Belediyesi önemli tasarruf sağladı

2026'da İzmir Büyükşehir Belediyesi, su tüketimini yüzde 50 azalttı.

İzmir Büyükşehir Belediyesi, su, elektrik ve doğal gaz tüketiminde uyguladığı verimlilik projeleri sayesinde önemli tasarruflar elde etti. 2026'nın ilk dört ayında su tüketimini yarı yarıya azaltan belediye, bu sayede yaklaşık 32 bin hanenin bir aylık su ihtiyacına eşdeğer tasarruf sağladı ve güneş enerji santrallerinden yarım milyon kilovatsaatten fazla elektrik üretti.

Neden önemli?

Bu tasarruflar, enerji verimliliği ve sürdürülebilirlik açısından önemli bir örnek teşkil ediyor.

ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.

Bu olayı 2 kaynak yazdı

Kaynak çeşitliliği

Aynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.

2 net

Gelişim çizgisi

2 hafta önceYeni

Cumhuriyet bu olayı işledi.

2 hafta önce

Karar bu olayı işledi.

İlgili olaylar

Enerji verimliliği ve karbon azaltımına hibe desteği başlatıldı
Ekonomi · 4 kaynak · 9 saat önce
Gölcük Gölü'nde temizlik çalışması yapıldı
Yaşam · 2 kaynak · 1 hafta önce
Mayıs ayında Türkiye'de yenilenebilir enerji üretimi arttı
Ekonomi · 2 kaynak · 13 saat önce
İSO 500 sonuçları: Kârlılık düşük, finansman yükü artıyor
Ekonomi · 2 kaynak · 1 hafta önce
Hazine ve Maliye Bakanlığı Sıfır Araç Alımlarını İncelemeye Aldı
Ekonomi · 4 kaynak · 1 hafta önce

Bu olayı takip et

Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.