İzmir Büyükşehir Belediyesi önemli tasarruf sağladı
2026'da İzmir Büyükşehir Belediyesi, su tüketimini yüzde 50 azalttı.
İzmir Büyükşehir Belediyesi, su, elektrik ve doğal gaz tüketiminde uyguladığı verimlilik projeleri sayesinde önemli tasarruflar elde etti. 2026'nın ilk dört ayında su tüketimini yarı yarıya azaltan belediye, bu sayede yaklaşık 32 bin hanenin bir aylık su ihtiyacına eşdeğer tasarruf sağladı ve güneş enerji santrallerinden yarım milyon kilovatsaatten fazla elektrik üretti.
Neden önemli?
Bu tasarruflar, enerji verimliliği ve sürdürülebilirlik açısından önemli bir örnek teşkil ediyor.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 2 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
2 net
CU
KA
Gelişim çizgisi
2 hafta önceYeni
Cumhuriyet bu olayı işledi.
2 hafta önce
Karar bu olayı işledi.
İlgili olaylar
Enerji verimliliği ve karbon azaltımına hibe desteği başlatıldı
Ekonomi · 4 kaynak · 9 saat önce
Gölcük Gölü'nde temizlik çalışması yapıldı
Yaşam · 2 kaynak · 1 hafta önce
Mayıs ayında Türkiye'de yenilenebilir enerji üretimi arttı
Ekonomi · 2 kaynak · 13 saat önce
İSO 500 sonuçları: Kârlılık düşük, finansman yükü artıyor
Ekonomi · 2 kaynak · 1 hafta önce
Hazine ve Maliye Bakanlığı Sıfır Araç Alımlarını İncelemeye Aldı
Ekonomi · 4 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.