İstanbul'da ormanlık alanlara giriş ve ateş yakma yasağı
6 Haziran 2026'da İstanbul Valiliği, ormanlık alanlara girişleri yasakladı.
İstanbul Valiliği, 8 Haziran ile 15 Ekim tarihleri arasında ormanlık alanlara girişlerin yasaklandığını açıkladı. Bu yasak, mangal, tüp kullanımı ve nargile gibi nedenlerle ateş yakmanın önlenmesi amacıyla getirildi.
Neden önemli?
Bu yasak, orman yangınları riskini azaltmayı hedefliyor.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 5 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
1 net2 kısmen abartılı
BH
Bloomberg HTYüksek güven
İstanbul'da ormanlık alanlara girişler 15 Ekim'e kadar yasaklandı3 hafta önceKaynağa git ↗
TH
TRT HaberYüksek güven
İstanbul'da ormanlık alanlara girişler yasaklandıHÜ
CT
Gelişim çizgisi
2 hafta önceYeni
Hürriyet bu olayı işledi.
3 hafta önce
Bloomberg HT bu olayı işledi.
3 hafta önce
CNN Türk bu olayı işledi.
3 hafta önce
TRT Haber bu olayı işledi.
3 hafta önce
Ekonomim bu olayı işledi.
İlgili olaylar
Taksim Metro İstasyonu ve Füniküler Hattı Kapatıldı
Gündem · 4 kaynak · 5 gün önce
Bakan Yumaklı, orman yangınlarıyla mücadelede hava aracı sayısını artırdı
Ekonomi · 3 kaynak · 1 hafta önce
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde orman yangınına müdahale ediliyor
Gündem · 3 kaynak · 9 saat önce
İstanbul Boğazı 14 saat gemi trafiğine kapandı
Gündem · 2 kaynak · 1 hafta önce
İstanbul'da Topraksız Tarım Uygulamaları Artıyor
Ekonomi · 3 kaynak · 12 saat önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.