İstanbul'da ormanlara giriş 8 Haziran-15 Ekim tarihleri arasında yasaklandı
2026-06-06 İstanbul'da ormanlara giriş yasaklandı.
İstanbul Valiliği, orman yangınları riskini azaltmak amacıyla 8 Haziran-15 Ekim tarihleri arasında ormanlara girişin yasaklandığını duyurdu. Bu karar, yangın öncesi alınan önlemler kapsamında uygulamaya konulmuştur.
Neden önemli?
Bu yasak, orman yangınlarıyla mücadelede önemli bir adım olarak değerlendirilmektedir.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 3 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
2 net
Gelişim çizgisi
3 hafta önceYeni
Habertürk bu olayı işledi.
3 hafta önce
Cumhuriyet bu olayı işledi.
3 hafta önce
NTV bu olayı işledi.
İlgili olaylar
Taksim Metro İstasyonu ve Füniküler Hattı Kapatıldı
Gündem · 4 kaynak · 5 gün önce
Bakan Yumaklı, orman yangınlarıyla mücadelede hava aracı sayısını artırdı
Ekonomi · 3 kaynak · 1 hafta önce
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde orman yangınına müdahale ediliyor
Gündem · 3 kaynak · 9 saat önce
Kene tehdidine karşı keklik ve sülün salınımı yapılacak
Sağlık · 2 kaynak · 5 gün önce
İstanbul Boğazı 14 saat gemi trafiğine kapandı
Gündem · 2 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.