İstanbul Boğazı 14 saat gemi trafiğine kapandı
17 Haziran 2026'da İstanbul Boğazı, Saipem 7000 gemisinin geçişi nedeniyle 14 saat süreyle kapatıldı.
İstanbul Boğazı, dünyanın en büyük üçüncü yarı batık vinç gemisi olan Saipem 7000'in geçişi nedeniyle sabah saat 06.00'dan itibaren çift yönlü olarak gemi trafiğine kapatıldı. Geçiş süresince Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü ekipleri, römorkörler ve kılavuz kaptanlar dev gemiye eşlik etti ve geniş güvenlik önlemleri alındı.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 2 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
2 net
HA
Gelişim çizgisi
1 hafta önceYeni
Habertürk bu olayı işledi.
1 hafta önce
Dünya Gazetesi bu olayı işledi.
İlgili olaylar
Taksim Metro İstasyonu ve Füniküler Hattı Kapatıldı
Gündem · 4 kaynak · 5 gün önce
Kadıköy-Sabiha Gökçen seferleri normale döndü
Gündem · 2 kaynak · 6 gün önce
Türkiye, Portekiz'e ikinci askeri gemi ihracatında üretime başladı
Gündem · 2 kaynak · 1 hafta önce
SpaceX, 75 milyar dolarlık halka arz gerçekleştirdi
Ekonomi · 11 kaynak · 1 hafta önce
Hazine ve Maliye Bakanlığı Sıfır Araç Alımlarını İncelemeye Aldı
Ekonomi · 4 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.