İran, ABD üslerini füzelerle hedef aldı
2026-06-06 İran, ABD üslerini füzelerle hedef aldı.
İran Devrim Muhafızları Ordusu, ABD ordusunun Sirik ve Keşm Adası'na yönelik saldırılarının ardından, bölgedeki ABD üslerini füzelerle vurduğunu açıkladı. Bu durum, bölgedeki gerilimi artıran önemli bir gelişme olarak değerlendiriliyor.
Neden önemli?
Bu olay, İran ve ABD arasındaki gerilimin tırmanmasına neden olabilir.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 2 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
1 net1 kısmen abartılı
BH
Bloomberg HTYüksek güven
İran: ABD'nin saldırıları sonrası düşman üsleri füzelerle hedef alındıTH
Gelişim çizgisi
3 hafta önceYeni
Bloomberg HT bu olayı işledi.
3 hafta önce
TRT Haber bu olayı işledi.
İlgili olaylar
İran, ABD'nin güney sahillerine düzenlediği saldırıyı kınadı
Dünya · 4 kaynak · 9 saat önce
ABD ile İran arasında 14 maddelik mutabakat açıklandı
Dünya · 6 kaynak · 1 hafta önce
ABD, İran savaşında Musk'ın yapay zekası Grok'u kullandı
Dünya · 4 kaynak · 1 hafta önce
ABD ve İran, görüşmelerde ilerleme kaydetti
Dünya · 2 kaynak · 5 gün önce
Trump, İran'ın nükleer silah edinmesi durumunda ağır sonuçlar yaşayacağını belirtti
Dünya · 2 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.