Güney Kore Milli Takımı, medya boykotu kararı aldı
16 Haziran 2026'da Güney Kore Milli Takımı, medya görevlerini boykot etti.
Güney Kore Milli Takımı, Son Heung-min ile ilgili aşağılayıcı ifadelerin yer aldığı bir konuşmanın medyada yer almasının ardından, medya kuruluşlarına tepki göstererek boykot kararı aldı. Bu durum, 2026 FIFA Dünya Kupası öncesinde yaşandı ve takım oyuncuları, gazetecilerin tutumunu protesto etti.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 3 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
1 net2 kısmen abartılı
AA
Anadolu AjansıYüksek güven
Güney Kore Milli Takımı ile ülke basını Son için karşı karşıya geldiGelişim çizgisi
1 hafta önceYeni
Cumhuriyet bu olayı işledi.
1 hafta önce
Sabah Spor bu olayı işledi.
1 hafta önce
Anadolu Ajansı bu olayı işledi.
İlgili olaylar
Türkiye A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası'na veda etti
Spor · 9 kaynak · 6 gün önce
Çekya ve Güney Afrika 1-1 berabere kaldı
Spor · 2 kaynak · 1 hafta önce
İstanbul ve Üsküdar'da vatandaşlar A Milli Takım'a destek için toplandı
Spor · 2 kaynak · 1 hafta önce
Cumhurbaşkanı Erdoğan, A Milli Takım'a destek mesajı yayımladı
Spor · 4 kaynak · 1 hafta önce
Türkiye'de milli maç heyecanı meydanlarda yaşandı
Spor · 2 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.