Erzurum'da yangında diyaliz hastası kadın hayatını kaybetti
Yangında bir diyaliz hastası kadın yaşamını yitirdi, eşi ve komşusu tedavi altına alındı.
Erzurum'da bir binada çıkan yangında diyaliz hastası bir kadın hayatını kaybetti. Yangında dumandan etkilenen kadının eşi ve komşusu hastaneye kaldırıldı. Olay yerine sağlık, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.
Neden önemli?
Bu olay, yangın güvenliği ve acil durum müdahale süreçlerinin önemini vurguluyor.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 3 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
2 net
Gelişim çizgisi
3 hafta önceYeni
TRT Haber bu olayı işledi.
3 hafta önce
Habertürk bu olayı işledi.
3 hafta önce
NTV bu olayı işledi.
İlgili olaylar
Kına gecesinde pompalı tüfekle açılan ateş sonucu bir çocuk hayatını kaybetti
Gündem · 2 kaynak · 5 gün önce
Yanlış dizden ameliyat edilen kadından 2 milyon liralık tazminat davası
Sağlık · 2 kaynak · 1 hafta önce
Gaziantep'te anne, kucağındaki çocuğuyla sekizinci kattan atladı
Gündem · 2 kaynak · 1 hafta önce
Hatay'da nişanlısı tarafından öldürülen kadın ve babası
Gündem · 3 kaynak · 1 hafta önce
Sivas'ta KKKA şüphesiyle tedavi gören 26 kişiden 5'i hayatını kaybetti
Sağlık · 3 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.