Enerji verimliliği ve karbon azaltımına hibe desteği başlatıldı
27 Haziran 2026'da Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, yeni hibe desteği programını duyurdu.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, enerji verimliliğini artıran ve karbon emisyonlarını azaltan işletmelere yönelik yeni bir hibe desteği programı başlattı. Bu programda, belirlenen performans kriterlerini karşılayan işletmelere enerji giderlerinin yüzde 30'u oranında hibe verilecek. Ayrıca, 2026 yılı için toplam hibe miktarının 18 milyon lira civarında olması planlanıyor.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 4 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
4 net
TH
TRT HaberYüksek güven
Enerji verimliliği ve karbon azaltımına hibe desteği sağlanacakAA
Anadolu AjansıYüksek güven
Enerji verimliliği ve karbon azaltımına yeni hibe desteği geliyorDG
Gelişim çizgisi
4 saat önceYeni
Karar bu olayı işledi.
6 saat önce
Dünya Gazetesi bu olayı işledi.
6 saat önce
TRT Haber bu olayı işledi.
8 saat önce
Anadolu Ajansı bu olayı işledi.
İlgili olaylar
Hazine ve Maliye Bakanlığı Sıfır Araç Alımlarını İncelemeye Aldı
Ekonomi · 4 kaynak · 1 hafta önce
Sinema biletlerinde yüzde 70'e kadar indirim uygulaması başladı
Kültür-Sanat · 4 kaynak · 1 hafta önce
Mayıs ayında Türkiye'de yenilenebilir enerji üretimi arttı
Ekonomi · 2 kaynak · 8 saat önce
Yapay Zeka Eylem Planı hakkında bilgiler verildi
Teknoloji · 2 kaynak · 1 hafta önce
TOKİ'nin 64 ildeki konut satış kampanyası başladı
Ekonomi · 5 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.