Antalya Otogarı'nda 260 kilo balık ele geçirildi
13 Haziran 2026'da Antalya Otogarı'nda yapılan denetimlerde 260 kilogram balık ele geçirildi.
Antalya Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri, Antalya Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde gerçekleştirdikleri denetimlerde avlanma dönemi dışında yakalanan ve soğuk zincirle taşınmayan 260 kilogram balığa el koydu. Bu operasyon, insan sağlığını tehdit eden uygunsuz gıda taşımacılığına karşı yürütülen denetimlerin bir parçası olarak gerçekleştirildi.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 2 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
2 net
Gelişim çizgisi
2 hafta önceYeni
Cumhuriyet bu olayı işledi.
2 hafta önce
Karar bu olayı işledi.
İlgili olaylar
Silivri Belediyesi'ne Yolsuzluk Operasyonu Düzenlendi
Gündem · 6 kaynak · 1 hafta önce
Alkollü sürücüye 'dur' ihtarına uymadığı için 710 bin lira ceza verildi
Gündem · 2 kaynak · 1 hafta önce
Muhittin Böcek'in şoförleri tahliye edildi
Gündem · 2 kaynak · 1 hafta önce
İETT, unutulan eşyaları açık artırmayla satışa sundu
Gündem · 2 kaynak · 1 hafta önce
Gölcük Gölü'nde temizlik çalışması yapıldı
Yaşam · 2 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.