Gündem ›Gündem ›Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile Sıfır Atık Vakfı iş birliği protokolü imzaladı
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile Sıfır Atık Vakfı iş birliği protokolü imzaladı
2026 yılında Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, Sıfır Atık Vakfı ile protokol imzaladı.
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, Sıfır Atık Vakfı ile bir iş birliği protokolü imzaladı. Bu protokol, çevre bilincinin artırılması ve sürdürülebilir tüketim alışkanlıklarının toplumda yaygınlaştırılmasını hedefliyor.
Neden önemli?
Bu iş birliği, sıfır atık uygulamalarının ailelerden başlayarak topluma yayılmasına katkı sağlayacak.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 2 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
2 net
TH
TRT HaberYüksek güven
Bakanlık ile Sıfır Atık Vakfı arasında iş birliği protokolü imzalandıHÜ
Gelişim çizgisi
2 hafta önceYeni
Hürriyet bu olayı işledi.
2 hafta önce
TRT Haber bu olayı işledi.
İlgili olaylar
Bakan Göktaş: Aileyi değersizleştiren kültüre karşı sosyal bilinç oluşturmalıyız
Gündem · 2 kaynak · 5 gün önce
Bakan Göktaş, başörtülü kadınlara yönelik ayrımcı ifadelere tepki gösterdi
Gündem · 2 kaynak · 5 gün önce
Hazine ve Maliye Bakanlığı Sıfır Araç Alımlarını İncelemeye Aldı
Ekonomi · 4 kaynak · 1 hafta önce
Enerji verimliliği ve karbon azaltımına hibe desteği başlatıldı
Ekonomi · 4 kaynak · 9 saat önce
TOKİ'nin 64 ildeki konut satış kampanyası başladı
Ekonomi · 5 kaynak · 1 hafta önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.