ABD, İran'daki kıyı gözetleme radar noktalarını vurdu
2026'da ABD, İran'ın kıyı gözetleme radarlarını hedef aldı.
ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı, Körfez bölgesindeki ticari deniz trafiğini hedef alan saldırılar sonrası İran'ın Sirik bölgesi ve Keşm Adası'ndaki radar noktalarını vurduğunu duyurdu. İran Devrim Muhafızları Ordusu, bu saldırılara füzelerle karşılık verildiğini bildirdi.
Neden önemli?
Bu olay, bölgedeki askeri gerilimi artıran önemli bir gelişme olarak değerlendiriliyor.
ℹ︎Bu özet, aşağıdaki kaynakların başlık ve kısa tanıtımlarından özgün olarak üretilmiştir. bizimgündem bir derleyicidir; kaynakların tam metnini yayımlamaz. Doğrulamak için kaynaklara göz at.
Bu olayı 2 kaynak yazdı
Kaynak çeşitliliğiAynı olayı farklı kaynaklar nasıl başlıklandırdı — siyasi etiket yok, yalnızca şeffaflık.
2 net
KA
HA
Gelişim çizgisi
3 hafta önceYeni
Karar bu olayı işledi.
3 hafta önce
Habertürk bu olayı işledi.
İlgili olaylar
İran, ABD'nin güney sahillerine düzenlediği saldırıyı kınadı
Dünya · 4 kaynak · 9 saat önce
ABD, İran savaşında Musk'ın yapay zekası Grok'u kullandı
Dünya · 4 kaynak · 1 hafta önce
ABD ile İran arasında 14 maddelik mutabakat açıklandı
Dünya · 6 kaynak · 1 hafta önce
ABD ve İran, 14 maddelik mutabakat metnini elektronik olarak imzaladı
Dünya · 2 kaynak · 1 hafta önce
İran ile BAE arasındaki uçuşlar yeniden başlıyor
Dünya · 2 kaynak · 9 saat önce
Bu olayı takip et
Yeni gelişme olursa — özet biçiminde — bildirim gönderelim.